top-img

הרצאות והדרכות גוף ונפש באילת

מילים שמשנות חיים

מפגש חווייתי ליצירת שינוי תפיסתי וחומר למחשבה. החיים שלנו הם המילים שלנו, למילה כוח עצמות ביצירת המציאות שלנו. כיצד נוכל לשפר את חיינו ואיכותם על ידי שימוש במילים מסוימות. הרצאה חוויתית על מילים שיכולות לשנות את החיים, שהרי המחשבות, הרגשות והמעשים שלנו – לא קיימים ללא תיאור במילים. הרצאה המתאימה למורים, הורים, ילדים ולכל מי שבא במגע עם אנשים.

פיתוח תדמית אישית

מהי תדמית אישית וכיצד היא באה לידי ביטוי בחיי היומיום. כיצד ניתן לשפר את הדימוי העצמי, סגנונות לבוש שונים ומשמעותם. משמעות בחירת הצבע בחיינו.

קבלת החלטות – על רצוי מצוי ומה שביניהם

כיצד ניתן להגיע להחלטה נכונה? מהו התהליך הנכון? הרצאה המתארת את תהליך קבלת ההחלטות וכיצד ניתן ליישמו.

שימוש בדימיון לשיפור החיים

הרצאה שנעזרת בשיטה ה-NLP ומסייעת לנו לשפר את חיינו על ידי שימוש בדמיוננו.

תקשורת בינאישית – הכל מתחיל ונגמר בי

אני משפיע על סביבתי. האחריות לתקשורת בין אישית ברובה תלויה בי. אם תחייך למישהו- רוב הסיכויים שהוא יחייך בחזרה. כיצד אני יכול להשפיע ולשפר את התקשורת שלי עם סביבתי.

תדמית, רושם ושפת גוף

כיצד שפת דופנו משפיעה על חיינו ועל חיי הסובבים אותנו, איך אפשר להשתמש בשפת הגוף על מנת ליצור הזדמנויות לחיים טובים יותר, הזדמנויות ליצירת עסקים חדשים.

קחו אוויר יש מספיק לכולם

קצב החיים המהיר, התחושה שצריך להספיק הכל עכשיו גורמים לנו לאבד את הסבלנות שלנו. סדנא המסייעת לנו להתחבר שוב לעצמנו ולמצוא את הסבלנות שבנו.

דימוי עצמי

הרצאה המתייחסת לאלמנטים המשפיעים על הדימוי העצמי כמו: פחדים, רגשי אשם, כעסים ורגשות אחרים. דגש יושם על פרק הילדות ותרומתה לדימוי העצמי. הרצאה המשלבת סיפורים בעלי מסר ולקח.

דרכים ליצירת שלווה פנימית

חיינו רועשים ומלאים במהומה. לעיתים קל לנו לאבד את עצמנו בשל כך ואנו מאבדים ריכוז. טכניקות למציאת השלווה הפנימית שבנו.

ההגה בידיים שלך – המסע הפנימי של כל אחד מאתנו

של מי החיים האלה? הרצאה לתוך הנשמה אשר מנסה לתת כלים לאדם להיכנס אל תוך עצמו ולמצוא את דרכו הוא.

העצמה אישית

הרצאות וסדנאות להעצמה אישית ופיתוח מיומנויות אישיות- חיזוק הביטחון האישי, העוצמה הפנימית, אחריות, יצירתיות, אותנטיות, גמישות, וכדומה.

הצבת יעדים וחלומות – כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים

כוחו של אדם נמדד בזמן משבר. כיצד נוכל לרתום את כוחנו ולשפר את חיינו.

השגת מטרות אישיות

השלב הראשון הוא להגדיר את המטרות האישיות. כיצד עושים זאת? הרצאה המספקת שלב אחר שלב את הדרך להשגת מטרות אישיות- הם בעבודה והן בחיי היום יום.

התמודדות עם שינויים במעגלי החיים וההתנגדות לשינוי

שינוי הוא מצב לחץ ומתח – הדרך הטובה ביותר להתמודד עם שינוי היא להתכונן אליו, אך לא תמיד ניתן. הרצאה זו באה לספק לנו מידע וכלים כיצד ניתן להתמודד עם שינוי.

חשיבה חיובית

הרצאה המציעה דרכים לשחרור הרגלים ישנים ומציידת ב"ארגז כלים" חדש לחיים. איך נעצים בעזרת הדרכה נכונה וחינוך את הכישורים החיוביים ונחזק את התכונות החיוביות? (אומץ לב, אהבה לזולת, חמלה, גמישות, תקווה, יצירתיות ועוד).

חשיבה מנצחת

"אתם נמצאים היכן שמחשבותיכם נמצאות ודאו שמחשבותיכם נמצאות היכן שאתם רוצים להימצא" רבי נחמן מברסלב. הרצאה מרתקת המסייעת לנו להגיע לאן שאנו שואפים להגיע.

חשיבה פורצת דרך – NLP

המוח המרגיש נחשב המקור שלנו להתנהגויות, רגשות, גישות, מוטיבציה והתמרה. הגישה כוללת מבחר טכניקות בהן ניתן להשתמש כדי לשחרר את הפוטנציאל האישי ולהשיג את מה שהינך רוצה בחיים. תפיסת היסוד של הגישה שהפעולות שלך הם תוצאה ישירה  של המחשבות, האמונות והרגשות. NLP מאפשר לך ל"תכנת מחדש" מחשבות שליליות, אמונות מגבילות ולחזק את הרגשות החיוביים לתוך בחירות, מעשים ותוצאות רצויות יותר.

יצירת מציאות

החוקים הקוסמיים המאפשרים לכל אדם ליצור את המציאות בה הוא חפץ ולה הוא ראוי.

כי האדם הוא עץ השדה

משמעות ההקבלה בין העץ לאדם. הסימנולוגיה של ציור עצים והקשר לאופי האדם. תהליך הצמיחה והקשר למודעות העצמית. דפוסים פסיכולוגיים מעכבי צמיחה – פחדים, אשמה, כעסים ורגשות שליליים אחרים.

כיצד בונים דימוי עצמי מוביל

הרצאה המציגה שלבים בבניית דימוי עצמי חדש.

לאהוב את מה שיש – איך להיפרד מהסבל בחיינו

הרצאה המבוססת על פי מודל העבודה של קייטי ביירון, מה שגורם לנו לדיכאון ולתחושות מעיקות הוא לא בהכרח העולם שסביבנו, אלא האמונות והמחשבות שלנו בנוגע לעולם שסביבנו.

לנצח במקומות בהם אחרים מבקשים להפסיד

כמה פעמים אמרת "איך לי כוח?" "אני לא יכול?" הרצאה זו מעודדת אותנו להתמיד – להצליח במקומות בהם אחרים נכשלו.

בריאות הגוף והנפש

יחסי הגומלין בין המערכת הנפשית לגופנית. ההיבט ההוליסטי בהתייחסות לגוף-נפש. הקשר שבין המרכיבים השונים באדם: מנטלי, רגשי, פיזי והשפעתם על חיינו. כלים להתמודדות מול לחץ ומתח והפעלה נכונה ובריאה של גופנו. כיצד ניתן להשיג איזון.

על תרבות הזמן בחיינו – מירוץ החיים: ברכה או בריחה

תרבות ההווה של חיינו מכתיבה קצב חיים מואץ, מקדשת מהירות, יעילות, ומציבה אותנו על מסלול מרוץ של הספקים, הישגיות, התקדמות, תחרותיות, צריכה אין סופית בעבודה כמו גם בחיינו האישיים. לאן כל זה מוביל? עד כמה אנו דוהרים כך אל האושר המיוחל או שמא אנו מתרחקים ומחמיצים את הדרך אל משאת הנפש?

"של מי החיים האלה, לעזאזל?"

האם  אנחנו חיים את החיים של עצמנו? עד כמה אנו מצליחים לעצב את חיינו בעידן של תדמיות, עולם גלובלי, תקשורתי? האם אנו נאבקים על כך? לשם מה? אמנים, הוגים ויוצרים עוסקים בכך כמאבק על קול ייחודי, אישי, יצירתי ומשמעותי. יצירות רבות דנות במתח שבין האותנטיות והזיוף שבחיים.

ניחוחות מרפא – הארומתרפיה ושימושיה השונים

הכרת השמנים – שמני נושא ושמנים ארומאטיים עיקריים, שימושים שונים בשמנים: מבער, מריחה ועיסוי, אינהלציה, אמבט. מחלות ותופעות שכיחות והדרך לטפל בהן באמצעות שמנים ארומאטיים. בחירת והתאמת תרכובות שמנים.

פרחי באך – שיקוי הקסם של הטבע

מהם פרחי באך? מהו סוד פעולתם? מידע היסטורי הקשור לגילויים. מהו תדר? על הקשר שבין תדר הצבע לפרח. מהן 38 התמציות ותרומתן לשינוי דפוסי החשיבה וההתנהגות שלנו ושיפור איכות חיינו.

מדיטציות, דמיון מודרך

הרצאת מדיטציה – מסייעת לפתוח את היום בצורה טובה יותר ורגועה יותר.

לחישת הצבע

מפגש חוותי הנוגע למשמעות בחירת הצבע בחיינו. האם אנו יודעים שבחירת הצבע משקפת כמראה את תת-המודע שלנו, את תכונותיו, את דפוסי ההתנהגות והחשיבה שלנו? מהי הכרומותרפיה, מה הקשר בין הצבע לצ'קרות שבגופינו? מהי המשמעות של כל צבע, מהם הכלים בהם נסתייע על מנת להגיע לאיזון ואיך פרחי באך מתקשרים לכל אלה?

"יוגה צחוק"

הצחוק ככלל מסייע לנו להתמודד עם התופעות הגורמות לנו מתח וחרדה, וכאלו לא חסר לנו. הסדנה "יוגה צחוק" מבוססת על שיטה שהומצאה על ידי ד"ר מדן קטריה מהודו, ומשלבת תרגילי צחוק "ללא סיבה".

הומור, צחוק ומה שבינהם

סדנא דינמית ומשעשעת מתאימה במיוחד לקבוצות ולארגונים המעוניינים לספק לעובדים שלהם חוויה מיוחדת ושונה.

העצמה אישית ע"י שימוש בקלפים השלכתיים

קלפים השלכתיים הינם שיטה ידועה המסייעת לאדם להתחבר אל עצמו. הרצאה זו מספקת הצצה לאופן השימוש בשיטה זו.

גרפולוגיה – כתב סתרים

מה טומן בתוכו כתבנו? אילו סודות אנו מסתירים? בהרצאה זו נחשוף את הדרך להבנת האדם באמצעות שימוש בגרפולוגיה. הסבר על מהי גרפולוגיה, טיפים ועצות כדאי ניתן לזהות באמצעות הכתב אנשים שונים במצבי חיים שונים (לחץ, מתח, חרדה).

מיסטיקה

קסם המיסטיקה

עולם המיסטיקה הוא עולם מסתורי בעל נופך רומנטי. מה מסקרן בו כל כך? הרצאה מרתקת הנותנת טעימה לעולם הרוחני.

נומרולוגיה

הסבר על נומרולוגיה ושילוב דוגמאות מהקהל. בהרצאות קטנות אפשרות לשילוב בין הרצאה לבין ייעוץ אישי למשתתפים.

אמונות טפלות

האמונות הטפלות מקיפות אותנו בכל רבדי חיינו, החתול השחור, המראה שנשברה, כיצד אמונותינו משפיעות על חיינו. הרצאה משעשעת על האמונות הטפלות מתרבויות שונות בעולם.

post-image

ליעוץ לימודים והכוונה מקצועית

השאירו פרטים ונדאג לחזור אליכם בהקדם!

    לכתבות נוספות בתחום

    post-image
    ליאור נבו

    ליאור נבו - מכללת ניהול פלוס: ליאור נבו, בן 39, אב לשלושה ילדים....

    המשך קריאה >
    post-image
    קורסים והשתלמויות עזרה ראשונה והחייאה באילת

    קורס עזרה ראשונה במכללת ניהול פלוס: במכללת ניהול פלוס אילת אנו מקיימים מגוון...

    המשך קריאה >
    post-image
    הכשרת והסמכת עובדי גובה באילת – בפיקוח משרד העבודה

    הסמכת עובדי גובה במכללת ניהול פלוס: מכללת ניהול פלוס הינה מוסד מוסמך ומפוקח...

    המשך קריאה >
    post-image
    קורס הכשרת דירקטורים במגזר העסקי והציבורי – אילת

    קורס הכשרת דירקטורים במכללת ניהול פלוס: קורס הכשרת דירקטורים באילת הוא קורס יוקרתי...

    המשך קריאה >
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support