fbpx
top-img

לימודי שיאצו וטווינא

מכללת ניהול פלוס באילת משמשת כשלוחה הדרומית בארץ של ביה"ס לרפואה סינית מסורתית אינטגרטיבית של מכללת רידמן, אשר נבחר על ידי ממשלת סין לשמש כמרכז ההשכלה הרשמי לרפואה סינית מסורתית בישראל.

קורס שיאצו

לימודי שיאצו יפתחו עבורך צוהר לעולם מופלא של אומנות טיפול במגע שמקורותיו חבויים בכתבים סיניים ויפניים עתיקים אשר בהמשך השתכלל באמצעות השילוב עם העולם המערבי בו אנו חיים.

עיקרה של השיטה הוא הישענות על גוף המטופל במטרה להשפיע על הרשת האנרגטית (מרדיאנים) החוצה את גופו במטרה לכוון את גופו ואת נפשו למקום בריא וטוב יותר עבורו.

השיאצו הוא כלי טיפולי הקשוב לצורכי המטופל ומותאם למצב האנרגטי שלו, ומכאן שהוא מתאים לטיפול במגוון רחב של אוכלוסיות ולמגוון רחב של בעיות ושל יעדים רפואיים. הוא יעיל לטיפול במצבים אקוטיים, כמו גם למחלות כרוניות, כשילוב עם טיפול תרופתי, כהכנה לקראת פרוצדורות ולהחלמה מהן.

הטיפול בשיאצו, טומן בחובו מסר של מגע, הכלה, הכוונה ויכולת לכוון את גוף- נפש המטופל למקום בו מתחולל שינוי ויביא אותו לבריאות, שמחה ואל מקום טוב יותר עבורו. הטיפול מתבצע בלבוש מלא ונוח, בארבעה מנחי עבודה שונים, על גבי מזרון או פוטון, וללא שימוש בעזרים או בשמן.

לימודי השיאצו במכללה מאופיינים בדגש על גישת הזן שיאצו – גישה ייחודית המשלבת בין הזן לבין השיאצו – על פי תורתו של שיזוטו מסונגה.

קורס טווינא

הטווינא היא טכניקת מגע ומוביליזציה, אחת מחמש שיטות הטיפול הרפואי של הרפואה הסינית המסורתית. השיטה משלבת מעל 24 טכניקות מגע המורכבות מעיסוי רקמות הגוף ומוביליזציה של המפרקים על בסיס התאוריה של הרפואה הסינית יחד עם הידע הרפואי הקונבנציונאלי.

הטווינא מבוססת על טכניקות עיסוי הפועלות על הרקמות הרכות (שרירים, גידים ורצועות). יחד עם שפעול במגע של נקודות הגירוי הסיניות הפרושות לאורכו ולרוחבו של הגוף על גבי המרידיאנים (ערוצי האנרגיה). הטווינא משלבת טכניקות מנואליות מתקדמות המשפיעות על הרקמות הרכות והקשות (עצמות ומפרקים) להגדלה ולשימור טווח התנועה.

התפתחות הרפואה המערבית בשנים האחרונות, בעיקר בתחום האנטומיה והפיזיולוגיה תרמה רבות לשדרוג הטווינא וכיום תופסת הטווינא מקום של כבוד בין טכניקות המגע בטיפול בתחום האורתופדיה כשיטה עם תוצאות מהירות. יש לציין כי הטווינא כחלק מהרפואה הסינית כולה יודעת לטפל גם במחלות פנימיות, כמו: כאבי ראש, עצירות, אסטמה, יתר לחץ דם, בעיות במחזור הווסתי ועוד.

post-image

ליעוץ לימודים והכוונה מקצועית

השאירו פרטים ונדאג לחזור אליכם בהקדם!

    לכתבות נוספות בתחום

    post-image
    רענון נהיגת מלגזה

    רענון מלגזה מטרת ההשתלמות להקנות למפעילי מלגזה ידע תיאורטי ומעשי לשיפור ביצועיהם בעבודה...

    המשך קריאה >
    post-image
    לימודי עיסוי

    לימודי עיסוי במכללת ניהול פלוס: מכללת ניהול פלוס משמשת כשלוחת אילת של ביה"ס...

    המשך קריאה >
    post-image
    קורסי בטיחות ואחזקה

    קורסי בטיחות ואחזקה - מכללת ניהול פלוס: מדינת ישראל ומשרד העבודה שמים דגש...

    המשך קריאה >
    post-image
    קורס ניהול ושיווק דיגיטלי במדיה החברתית – תעודת הסמכה של משרד העבודה

    לימודי שיווק דיגיטלי - מכללת ניהול פלוס: המדיה החברתית כבשה את העולם! אם בעבר...

    המשך קריאה >
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support