fbpx
top-img

קורס עיסוי שוודי אינטגרטיבי – מכללת רידמן שלוחת אילת

קורס עיסוי שוודי אינטגרטיבי – מכללת ניהול פלוס:

מהו עיסוי?

עיסוי הוא טיפול באמצעות מגע שמטרתו לטפל בכאבים ובבעיות פיזיולוגיות שונות כמו גם לשפר את הבריאות ולשמור עליה.

קיימות שיטות עיסוי רבות, אשר מתוכן נלמדות בתכנית זו טכניקות העיסוי הנפוצות והפופולאריות ביותר כיום, הנדרשות בכל בית מלון, מרכז ספא, חדר כושר, מועדון ספורט וכו' ומבוקש מאוד בעיר אילת בפרט.

תכנית העיסוי האינטגרטיבי במכללת רידמן שלוחת אילת זהה לתוכנית בכל שלוחות הרשת בארץ ומקנה ידע נרחב ומעמיק, רב תחומי ופנוראמי, במגוון הטכניקות של העיסוי, במטרה להכשיר מטפלים בעלי סגנון אישי ומיומנות ברמה גבוהה ובסטנדרטים בינלאומיים.

תכנית חד שנתית זו כוללת לימוד תאורטי לצד התנסות מעשית (סטאז') ומעניקה לבוגריה את טכניקות הבסיס של העיסוי הנדרשות על מנת להתחיל לעסוק בתחום באופן עצמאי או באחד ממקומות העבודה.

תכנית הלימודים מורכבת משלושה חלקים עיקריים: קורס עיסוי שוודי, קורס אנטומיה ופיזיולוגיה וקורס עיסוי משולב. (ניתן גם לקחת כל חלק בנפרד).

עיסוי שוודי הוליסטי:

עיסוי שוודי היא השיטה הפופולארית ביותר של עיסוי כיום והטכניקות שלה מהוות את הבסיס לרוב שיטות העיסוי האחרות. העיסוי השוודי מתבסס על שיטה מדעית של הנעת הרקמות הרכות בשילוב עם הנעה אקטיבית ופסיבית של המפרקים.

לעיסוי השוודי יתרונות רבים: הוא משחרר כאבים כתוצאה ממתח בשרירים, מרפה מתח ולחצים, מסלק פסולת ורעלים מהגוף, מגביר את זרימת הדם וכך משפר את תפקוד מערכות העצבים, הלימפה, הנשימה, העיכול ולמעשה כל המערכות בגוף.

בקורס תילמד סדרת תנועות שתאפשר לך להעניק עיסוי מהנה של שעה לכל הגוף בהתאמה ספציפית למטופל ולצרכיו. בנוסף, במהלך הקורס יילמדו גם שיטות להפעלה נכונה של הגוף, כגון טאי צ'י, המאפשר למטפל להעניק 5 -8 טיפולים ברצף מבלי להתעייף.

עיסוי אינטגרטיבי/משולב:

קורס המשך המעניק למטפל מגוון רחב של שיטות עיסוי נוספות, ביניהן: עיסוי נשים הרות, עיסוי באבנים חמות, טריגר פוינטס, מתיחות ועוד.

post-image

ליעוץ לימודים והכוונה מקצועית

השאירו פרטים ונדאג לחזור אליכם בהקדם!

    לכתבות נוספות בתחום

    post-image
    קורס הכשרת מטפלים בשיטת EMP לטיפול בחרדות וטראומה

    EMP מה זה EMP? שיטת EMP פותחה על ידי מאסטר טריינר NLP אוריה בק מתבססת...

    המשך קריאה >
    post-image
    קורסי גמול השתלמות לעובדי מדינה ורשויות מקומיות

    קורסי גמול השתלמות - מכללת ניהול פלוס: החל משנת 2017 מכללת ניהול פלוס...

    המשך קריאה >
    post-image
    קורס NLP מתקדם מאסטר בהנחיית אוריה בק – אילת

    קורס NLP מאסטר באילת עולים שלב בהתפתחות האישית, מתחברים אל העוצמה והייעוד הפנימי! לימודי...

    המשך קריאה >
    post-image
    קורס NLP בסיסי פרקטישינר בהנחיית אוריה בק – אילת

    קורס NLP לתכנת את התת מודע מחדש! NLP – "ניתוב לשוני פיזיולוגי" באנגלית Neuro-Linguistic...

    המשך קריאה >
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support